Damn girl - red lips

Åh vad jag älskar den där känslan när man vågar göra någonting som man aldrig egentligen trott man kan göra. Kan vara allt ifrån att säga hej till en snygg kille eller att ha på sig en tröja som man känner inte riktigt är ens egen stil. Och detta var någonting jag gjorde idag, fick nämligen för mig igår att ”ne, nu ska prova rött läppstift”. Så gick och köpte mig ett som jag tyckte var snyggt och satte på mig det, och min första tanke var ”fan vad snygg jag blev”.

 

 

Så idag på morgonen drog jag på mig det igen för att testa det i skolan, men sen när jag satt där på bussen kände jag bara jag kan inte ha på mig det här folk kommer tycka jag är jätteful, men istället för att torka av mig det drog jag på mig ett lager till och gick till skolan. Det kändes så härligt att stå emot det där som sa ”så här kan du inte se ut, andra tycker inte det är du” ”eller andra tycker det här ät fult” utan jag gjorde som jag själv ville utan att tänka vad andra skulle tycka. Och jag vet inte alla i skolan kanske tycker jag var jätteful, men jag bryr mig inte för JAG tycker jag var riktigt snygg.

 

Jag förstår inte varför man alltid ska bry sig om andras åsikter när det egentligen bara är min som räknas, för jag vet när jag är snygg. Jag menar om jag känner mig riktigt snygg en dag då kommer alla andra tycka det också, för det kommer synas på sättet jag bär upp kläderna. Jag hoppas fler kommer tänka såhär för jag menar du vågar, du måste bara tro på dig själv! Och kom ihåg DU har alltid rätt!

 
 

Postat av: Cilla

Fina bilder :)

Svar: tack :)
Sara Robles

2013-08-31 @ 11:10:54
URL: http://fashionandphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin