Snart är den stora dagen här

Nu är det inte långt kvar tills dagen jag blir myndig, dagen jag får gå ut på krogen, dagen allt mer ansvar läggs på mina axlar för om endast 24 dagar bli jag 18. Har längtar så sjukt länge efter denna dagen, att äntligen få bli vuxen på riktigt. Även fast det ska bli riktigt spännande känns det lite skrämande att veta att jag kommer kunna göra precis vad jag vill och att ingen kan säga till mig att jag inte får, utan jag sätter mina egna gränser.
Ovan iallafall är några av de saker jag har önskat mig till den stora dagen!
  

Postat av: Viktoria

dagen då jag blev 18 var den bästa! Du kommer säkert höra några som säger "att bli 18 år inte så härlig egentligen, det är bara en siffra", men så fel de har. Hoppas att du får det bäst på din 18 års dag och alla andra dagar som 18 åring!

Svar: jo tror också den kommer bli riktigt bra eller hela det året! :) tack så mycket hoppas jag med :)
Sara Robles

2014-02-09 @ 14:16:32
URL: http://letsriskourlives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin