When the thoughts never stops

 
Har varit en ganska ohändelse rik dag idag, har fixat mina naglar i nån timme och sen har jag kollat lite Top Model avsnitt. Känner att kroppen är lite trött idag efter många timmars skidåkning igår, så har varit skönt att bara ta det lungt idag.
 
Har tänkt en hel del idag också som alltid när jag är själv och inte gör mycket. Har gått mycket tankar till detta att jag snart blir 18 och mer ansvar läggs på mina axlar. Känns som detta kan bli ett stressigt år då körkort, jobb och skola ska hinnas med. Plus att jag har ett halv år att ta igen i skolan med tanke på att jag hoppade in i mitten av en termin. Men det är väl helt enkelt bara att bita ihop och njuta av alla dagar på sitt sätt, för inte ska något sådant som stress få förstöra det år jag har längtat mest till.
 
För snart blir jag 18 och förutom allt ansvar kommer jag bli så fri. Kommer inte behöva lyssna på någon annan och ingen annan än jag styr över mig liv vilket känns helt underbart. Det är liksom nu livet startat, det är nu jag ska leva livet! Är så taggad men samtidigt rädd, men vem är inte det? Det är bara att satsa för vad har man att förlora. Ne nu ska jag sluta skriva på denna virriga text och fortsätta lyssna på Jason Derulos album Tattoos som är nya favorit albumet. Ni får ha det så bra!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin