Underbara tider

Var ett tag seadn jag skrev någonting här men har inte riktigt haft tid. Nu på senaste tiden har jag haft fullt upp med skolan, och jag klarade för övrigt av att läsa ikapp alla ämnen på en termin. Så har nu godkänt i alla ämnen och det känns riktigt jäkla skönt. Men nu är det sommarlov vilket känns väldigt behövligt. 
 
Har varit mycket student firande nu ockå har hunnit med tre studentmottagningar, vilket har varit helt underbart. Blir riktigt glad för deras skull med tanke på hur de har kämpat, och längtar ännu med efter min egna student nu. 
 

Postat av: Adine

Härligt att du klarat alla ämnen :) Och kul med massa studentfirande! :D

2014-06-13 @ 12:23:55
URL: http://lundahlfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin