17 juni 2015 - kompishäng

De senaste dagarna har jag spenderat mycket tid med vänner, precis såsom ett sommarlov borde vara. Har varit så underbart väder de senaste dagarna så mycket tid har spenderats utomhus antingen på en uteservering eller i gamla stan vid vattnet. 
I måndags var jag på Cafe60 med Alice. Var nostalgi att vara tillbaka där. Förut så brukade vi nämligen hänga där nästan varje dag på sommarloven eller helgerna. Tog iallafall deras goda keso och avocado sallad med bulgur. 
På tisdagen träffade jag Madeleine vi gick och köpte en varsin dricka och sedan satte vi oss vid vattnet. Vi satt där en stund men sedan blev det lite kyligt så vi gick och kollade lite affärer. Jag fick med mig hem en blomkrans jag tänkte ha på Midsommar. Inte långt kvar nu till midsommar, endast två dagar! Vad har ni för planer inför Midsommar?
 

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-06-17 @ 14:25:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin