Mer shopping

 
 
Vi åkte tillbaka till den stora shopping gatan idag för att kolla lite butiker. Hittade ingenting till mig själv men en present till en kompis som fyllt år. När vi kände oss klara med shoppandet så satte vi oss på en mysig italiensk restaurang, bilder från det kommer snart. 

Postat av: Anastasia

Hej! Vad fin blogg du har. :) kika jättegärna in på min där jag bloggar om allt från mode och outfits till mer personliga åsikter och tankar som jag tycker är viktigt att ta upp med tanke på dagens samhälle. Jag har tidigare lidit av en ätstörning så en del personliga inlägg är till för att stötta andra som kan gå igenom samma sak. Dock låter jag mig inte tyngas ned av det utan min blogg är även ett bevis på att det går att bli frisk och fri igen.
Hoppas att du får en jättefin dag fina du, kram! :)

www.anastasialindstrom.se

2015-03-10 @ 08:22:19
URL: http://anastasialindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin